AANKONDIGINGEN

Beste klanten,

Voor het jaar 2024 aanvaarden we geen nieuwe klanten, we verhuren enkel aan verenigingen of privé personen vanuit de gemeente Lievegem.

Groeten

Nieuws vanuit Parochiaal Centrum Den Osschaert:

Na bijna 100 jaar ten dienste van de parochie heeft het lokale bestuur besloten om het parochiaal centrum Kasteeldreef 75 terug te geven aan de eigenaar namelijk kerkopbouw Bisdom Gent.

De komende uitdagingen zijn zeer groot zowel op bestuurlijk als infrastructureel gebied.

Deze uitdagingen tot een goed einde brengen met de nodige zorg voor buurt en gebruikers is niet meer haalbaar.

Om deze redenen zal het huren van verschillende zalen waaronder jeugdhuis Dino stoppen eind 2024.

Uit dankbaarheid naar onze gebruikers zullen we eind 2024 afscheid nemen van ons parochiaal centrum, meer info volgt later.

Heb je vragen dan kan je steeds bij ons terecht iedere maandagavond tussen 19u- 20u in het parochiaal centrum kasteeldreef 75.

Martin, Arthur, Roland, Francine, Annie, Blanche, Johan, Luc